Monografie, kapitoly:
BOUKALOVÁ, H., GILLERNOVÁ, I. a kol. (2020). Kapitoly z forenzní psychologie. Praha: Karolinum. (spolueditorka, spoluautorka 5 kapitol).
MERTIN, V.;, GILLERNOVÁ, I. (eds.). (2020) Psychologie pro učitelky mateřské školy. 4. vyd. Praha: Portál. (spolueditorka, autorka tří kapitol)
Články:
ŠÍROVÁ, E., BERGEROVÁ, H., GILLERNOVÁ, I. (2019). Motivy agrese u dětí v mladším školním věku a výchovné styly jejich rodičů. In PITEROVÁ, I., VÝROST. J. Sociálne procesy a osobnosť 2018 (325-331). Bratislava: Spoločenskovedný ústav CSPV SAV. Jost 30%
VÝROST, J., GILLERNOVÁ, I. (2015): Sociální a osobnostní činitelé celkové životní spokojenosti respondentů v datech EUROPEAN QUALITY OF LIFE SURVEY 2012 (EQLS 2012). Československá psychologie, LIX, 5, 2015, s. 393-405. Jimp. 30%
Další vybrané publikační výstupy k vyučovaným předmětům:
GILLERNOVÁ, I. (2013) Sociální dovednosti učitele a jejich místo v profesní kompetenci učitelů technických předmětů. In. Interdisciplinární vztahy mezi technickými, humanitními a společenskými vědami. 1 vyd. Praha: ČVUT, s. 1-12. 100%
GILLERNOVÁ, I., KREJČOVÁ, L. a kol. (2012) Sociální dovednosti ve škole. Praha: Grada. (editorka, 50%)
GILLERNOVÁ, I. (2016) Vztah žáka a učitele a možnosti jeho poznávání. In KREJČOVÁ, L., MERTIN, V. (eds.). Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. 2., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, s. 292 – 315. 100%
GILLERNOVÁ, I. (2016). Principy evaluace činností učitele. In KREJČOVÁ, L., MERTIN, V. (eds.). Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. 2., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, s. 283 - 291. 100%