PhDr. Radka Harazinová, Ph.D.
odborný asistent
+420 48 535 2802
Konzultační hodiny
Zimní semestr AR 2024/2025 :
- pondělí sudé: od 10:40 hod., budova P, 1.NP, č. 1011- po předchozí domluvě e-mailem
- pondělí liché: od 12:30 hod., budova G - po předchozí domluvě e-mailem
Výuka
- předškolní pedagogika
- obecná pedagogika
- pedagogické praxe
Profesní životopis
Vzdělání
09/1999 – 05/2007 Doktorandské studium – Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
M. D. Rettigové 4 , 116 39, Praha 1
Obor: Pedagogika
Specializace: Primární pedagogika
Téma disertační práce: Typologický přístup s využitím reakčních časů na písmena a slova v počáteční výuce čtení
09/2000 – 02/2001 Roehampton Institute London
Southlands, 80 Roehampton Lane, London, SW 15 SL
Obor: Pedagogika – studijní stáž
Specializace: Primární pedagogika, filozofie výchovy
09/1994 – 06/1998 Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
M. D. Rettigové 4 , 116 39, Praha 1
Obor: Učitelství pro 1. stupeň ZŠ se zaměřením na hudební výchovu
Téma diplomové práce: Některé aspekty spokojenosti dítěte v rodině
Praxe
02/2003 – dosud Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Katedra pedagogiky a psychologie
Univerzitní náměstí 1410/1, 461 17, Liberec
Pracovní zařazení: odborný asistent s vědeckou hodností
09/1998 – 06/1999 ZŠ Botičská
Botičská 8, 128 00, Praha 2
Pracovní zařazení: učitelka 2. ročníku ZŠ
Publikace
Wildová, R., Vykoukalová, V., Rybárová, E., Ronková, J., Harazinová, R. 2019. ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ PREGRAMOTNOSTI PROSTŘEDNICTVÍM ČTENÁŘSKÝCH STRATEGIÍ. Metodická příručka pro učitele mateřských škol pro práci s pohádkou a pověstí. PedF UK, Praha, ISBN 978-80-7603-123-4.
Bytešníková, I., Wildová, R. a kol. 2019. PODPORA PREGRAMOTNOSTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ. Metodika k aktivitám, vzdělávací modul Čtenářská gramotnost. Projekt OP VVV, Podpora pregramotnosti v předškolním vzdělávání, reg. č.: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000663, [Online].